Verhalen over gastvrijheid - Guestwise

De mooiste verhalen over gastvrijheid

Gastvrijheid is overal om ons heen. Soms zie je het direct, bijvoorbeeld als iemand met een grote smile komt binnenlopen. Soms valt het niet direct op, bijvoorbeeld als alles soepel verloopt.

Wij verzamelen verhalen over gastvrije omgevingen, omdat we willen laten zien hoeveel gastvrijheid voor een bedrijf of organisatie kan betekenen. En daar leren we allemaal weer van. Dus lees al die enthousiaste verhalen en wordt zelf ook steeds gastvrijer.

D_Header-Verhalen-580x540
Verhalen over gastvrijheid

Guestwisers over gastvrijheid

Taylor Uiterloo

Dit artikel is onderdeel van een serie waar Guestwise medewerkers centraal staan. Openhartige gesprekken waar medewerkers vertellen over hun achtergrond, hun werk, hun ervaring van de kernwaarden van Guestwise, de merkbelofte en hun bijdrage daaraan. En over gastvrijheid natuurlijk! In dit artikel is Taylor Uiterloo aan het woord.

Inspiratie

Trainingen met impact op gastvrijheid

Bij veel mensen bestaat het beeld dat trainingen niet goed beklijven. De meeste deelnemers vinden een training wel interessant, krijgen nieuwe inzichten en zijn geïnspireerd. Maar in de praktijk zie je vaak dat de echte impact uitblijft omdat mensen het geleerde niet in de praktijk brengen.

Waar ligt dat aan? En hoe zorg je dat als medewerkers een gastvrijheidstraining volgen dit echt impact heeft op het gastvrijheidsniveau van je organisatie? Annelies Raaijmaakers en Dave van Dijke zijn beiden trainer gastvrijheid bij Guestwise en hebben hier een duidelijke mening over.

B_Trainingen-gastvrij-leiderschap-2-content_rechthoekig_580x326
580x326

Klantcase

de Doelen

"Guestwise zorgt dat ze de tijd nemen voor onze gastenDat levert ze regelmatig een complimentje op. Soms vragen mijn collega’s al vooraf of er wel mensen van Guestwise aanwezig zijn. Dat geeft vertrouwen."

Inspiratie

Rituals

Hoe word je 2 jaar op rij het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland?

Rituals is dit jaar voor de tweede keer op rij uitgeroepen tot het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland. Hoe doet ze dat toch?

Rituals website afbeelding 580x326
B_Verhalen-Melvin_content_rechthoekig_580x326

Merkverhaal

Oprecht

"Een klant stelde de vraag of Guestwise voor hen de planning zou kunnen doen. We vonden de vraag echter minder passend bij Guestwise gezien de eisen van de klant. Maar we hebben hen toch geholpen om een eigen aanpak te ontwikkelen. Hierdoor kon onze klant zelf verder waar ze heel blij mee waren".

Klantcase

IJsselland ziekenhuis

"Eén van de negen beloften aan onze patiënten legt de focus op gastvrijheid. De training van Guestwise helpt onze verpleegkundigen om daar optimaal op in te spelen.'

G-Klanten_content-rechthoekig-1500x844
B - Personeelsdiensten1-Ton-content_rechthoekig_580x326

Merkverhaal

Verrassend

"Onze beveiligers deden bij onze klant IFFR op eigen initiatief een controlegang voordat het festival begon. De locatiemanagers van IFFR waren blij verrast toen onze mensen hen wezen op vieze WC’s en volle asbakken die een minder goede indruk bij de gasten zouden achter laten"

Jouw verhaal

Mooie verhalen inspireren

We zijn altijd op zoek naar verhalen en inspirererende voorbeelden van gastvrijheid.

Heb jij een mooi voorbeeld of verhaal?

B_Verhalen-vertellen_content_rechthoekig_580x326