Merkverhaal
Make it Extra
Stress kun je niet gebruiken als je van een concert wilt genieten.
Hoe één van onze beveiligers een extra stapje zette en bedankt werd voor een mooie avond.
Ik vind het leuk om iemand te helpen
“Tijdens de pauze van een concert in de Doelen, kwam een gast naar mij toe met de vraag of ze de telefoon kon gebruiken. Zij wilde naar huis bellen om te kijken of het allemaal goed ging met de oppas.
De accu van haar eigen telefoon was leeg of er was iets anders met haar telefoon. Ze kon in ieder geval niet naar huis bellen. Dat zou zeker niet lukken via de telefoon van de Doelen. Althans niet met die telefoon die nog geen twee meter van mij af stond.
Je kon duidelijk zien dat deze dame niet lekker zou kunnen genieten van het tweede deel van het concert als ze het thuisfront niet had gesproken. Ik heb haar daarom mijn eigen telefoon aangeboden. Toen kwam ik erachter dat deze vrouw in Duitsland woonde. Zij wilde om die reden in eerste instantie niet ingaan op mijn aanbod omdat er toen nog geen EU-dekking was. “Nee, dat gaat je te veel geld kosten”. Nadat ik duidelijk had gemaakt dat haar rust mij meer waard was dan een paar euro’s, stemde ze in. Na een aantal dankbetuigingen kon ze met een gerust hart genieten van het concert die avond.
Na afloop van het concert kwam zij weer bij me langs met een verrassing. Een cd van de band waar zij voor was gekomen als dank voor mijn hulp. Die cd heb ik nog en draai ik zo nu en dan af.
Ik vind het leuk om op zo’n manier iemand te helpen zodat ze een leuke avond kan beleven. Dat is waar de Guestwise belofte “Make it Extra” voor mij om draait, het extra stapje”.
“
Haar rust was mij meer waard dan een paar euro’s"
Wil jij een gastvrije organisatie worden? Neem contact op.
Vul je gegevens in:
Bouwen aan een gastvrije beleving
Maak kennis met onze diensten
Aan gastvrijheid en gastbeleving moet je werken. Wij leggen samen met jou de basis en laten je bedrijf groeien in gastvrijheid.
Onze incompany trainingen gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jouw team past.
Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.
Onze mensen in hospitality en veiligheid hebben de juiste kennis en vaardigheden. Wat hen onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.
Bouwen aan een gastvrije beleving
Maak kennis met onze diensten
Aan gastvrijheid en gastbeleving moet je werken. Wij leggen samen met jou de basis en laten je bedrijf groeien in gastvrijheid.
Onze trainingen gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jou past en boek meteen.
Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.
Onze mensen in hospitality en veiligheid hebben de juiste kennis en vaardigheden. Maar wat hen echt onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.