Trainingen en gastvrijheid - Guestwise

Trainingen gastvrijheid

Gastvrijheid zit van nature al in je, maar je wilt er ook heel veel over leren. In ons programma trainingen en workshops laten we je op een leuke manier kennismaken met alles wat met gastvrijheid te maken heeft, zodat jij daar je eigen, persoonlijke invulling aan kan geven. Welkom in de wereld van gastvrijheid.

D_Header-Trainingen-580x540

Onze trainers zijn specialisten in gastvrijheid

Leren met plezier
Bij ons leer je hoe je van betekenis kunt zijn voor anderen, voor gasten, klanten, medewerkers en collega's. We willen je laten groeien en bloeien. Het gaat ons om je persoonlijke leerdoelen in jouw praktijk. We inspireren je en dagen je uit tot het uiterste te gaan.

De focus in onze trainingen ligt op de ontwikkeling van kennis, vaardigheden of gedrag. Dat varieert per training en is afgestemd op de rol en ambitie van de deelnemers. De trainingen en workshops zijn interactief en hebben zowel kennis- als vaardigheidscomponenten. De oefeningen baseren we op praktijksituaties die je zelf aandraagt.

Voor wie
Wij hebben ons gespecialiseerd in gastvrijheidstrainingen voor bedrijfsverzamelgebouwen, evenementenlocaties en zorginstellingen. Onze trainingen zijn voor iedereen binnen de organisatie die met gastvrijheid aan de slag wil. Van operatie en stafafdelingen tot en met de boardroom.

Groeiperspectief

De Guestwise Academy draagt bij aan het groeiperspectief van iedereen die van betekenis wil zijn voor een ander. Uitgangspunt van alle trainingen, workshops en masterclasses is dat het gedachtegoed van gastvrijheid en de belevingsgerichte aanpak op alle niveaus vertaald kan worden. In strategie, processen, systemen en gedrag.

B_Trainingen-gastvrij-leiderschap-1-content_rechthoekig_580x326

1 dag

Gastvrij Leiderschap

In 1 dag leer je de basisprincipes van gastvrijheid in leiderschap. Je ontwikkelt inzicht in dienend leiderschap. Inspireren, motiveren en aanvuren in plaats van aansturen. Wat is jouw stijl? Je oefent je eigen praktijkcases en alles wat je leert, kun je de dag erop al toepassen.

1 dag

Van Hospitality naar Guest Experience

Deze training maakt van hospitality professionals experts in gastbeleving. Met Guest Journey’s breng je de belevingswereld van gasten in beeld. Je leert hoe je elke gastbeleving positief beïnvloedt en hoe je verwachtingen écht overtreft. De gastvrije mindset van de organisatie (visie, kernwaarden, cultuur) zie je straks terug in jouw dagelijkse werk.

B_Trainingen-van-hospitality-naar-guest-experience-1-content_rechthoekig_580x326
B_Trainingen-guest-experience-management-1-content_rechthoekig_580x326

2 dagen

Guest Experience Management

Hoe belevingsgericht is jouw organisatie? Een intensieve, 2-daagse training waarin je leert hoe je de beleving van gasten en medewerkers uitgangspunt van je organisatiebeleid maakt, beleid en strategie ontwikkelt en gastvrijheid verankert in de hele organisatie. Met het Guestwise Canvas ontwikkel je de roadmap naar een Guest Experience Management Strategie.

1 dagdeel

Eerste stappen in hospitality

Kennismaken met de basisprincipes van gastvrijheid. Je leert je inleven in de verwachtingen van gasten en hoe je hun behoeften herkent. Daarnaast oefen je het gedrag dat hierop aansluit, welke kwaliteiten je hiervoor inzet, en hoe je die afstemt op de cultuur van jouw organisatie.

B_Trainingen-eerste-stappen-in-hospitality-1-content_rechthoekig_580x326
B - Rotterdam_Pride_teamlid-1-content_rechthoekig_580x326

1 dagdeel

Met gastvrijheid agressie voorkomen

Gespannen situaties vroegtijdig herkennen, agressie voorkomen of in alle rust oplossen. Met de gastvrije skills die je leert, houd je de sfeer goed en voorkom je bedreigende situaties. De ideale workshop voor iedereen die de kalmte wil bewaren wanneer agressie dreigt.

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.

Dave van Dijke
Quincy Mahangi
C - Content Annelies vierkant

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave van Dijke

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy Mahangi

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

C - Content Annelies vierkant

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.