A - IJsselland_headervisual_1200x540

Klantcase

Gastvrijheidstraining IJsselland Ziekenhuis

Sanne de Goede is projectmanager bij het IJsselland Ziekenhuis en werkte bij haar vorige werkgever De Doelen in Rotterdam al samen met Guestwise. Ze vertelt over haar positieve ervaringen met Guestwise en de training Gastvrije Zorg.

De training Gastvrije Zorg sluit steeds beter aan op de leerbehoefte en ervaringen van onze verpleegkundigen

Sanne de Goede, projectmanager bij het IJsselland Ziekenhuis 

Focus op gastvrijheid

Sanne: “Het IJsselland Ziekenhuis wil de beste denkbare zorg leveren. Dat gaat verder dan alleen medische zorg. Kennisontwikkeling is voor ons belangrijk. Daarom organiseert het IJsselland Ziekenhuis jaarlijks een trainingsweek voor alle verpleegkundigen. Eén van de negen beloften aan onze patiënten legt de focus op gastvrijheid. Omdat ik goede ervaringen had met Guestwise bij De Doelen hebben we hen gevraagd om de training Gastvrije Zorg te verzorgen in die week”.

B - Training-sfeerbeeld-content_rechthoekig_580x326

Sanne de Goede

De training Gastvrije Zorg wordt steeds beter

Sanne vertelt verder: “Inmiddels heeft Dave van Dijke van Guestwise in totaal 50 verpleegkundigen getraind in anderhalf jaar tijd. Guestwise levert echt maatwerk in overleg met onze eigen communicatieafdeling. De opzet van de training is heel interactief. Guestwise stimuleert onze verpleegkundigen om patiënten waar ze mee werkten als voorbeelden uit de praktijk te gebruiken.

In een ziekenhuis heb je te maken met veel verschillende mensen met verschillende persoonlijkheden, behoeften en verwachtingen. De training van Guestwise helpt onze verpleegkundigen om daar optimaal op in te spelen. Wat ik mooi vind is dat de training Gastvrije Zorg steeds beter aansluit op de leerbehoefte en ervaringen van onze verpleegkundigen. Dave gebruikt de ervaringen en lessen uit eerdere trainingen en past de training Gastvrije Zorg erop aan zodat deze steeds beter wordt”.

“Ik ben heel enthousiast over Guestwise”

“Guestwise denkt goed mee over wat er voor het IJsselland Ziekenhuis belangrijk is op het gebied van gastvrijheid. Ze zijn flexibel en het is laagdrempelig om contact met elkaar te hebben. Ik vind dat Guestwise een expert op het gebied van gastvrijheid is, met ruime praktijkervaring.

Ik ben heel enthousiast over Guestwise en raad hen zeker aan bij andere organisaties die hun gastvrijheid willen verbeteren!”

B_Advies-hetdoel-2_content_rechthoekig_580x326

Wil jij ook zo gastvrij als Het IJsselland Ziekenhuis worden? Neem contact op.

Vul je gegevens in:

IJsselland Ziekenhuis buiten

Over

het IJsselland Ziekenhuis

Het IJsselland Ziekenhuis in Capelle aan den IJssel is een algemeen regionaal ziekenhuis. Het ziekenhuis heeft een polikliniek in Rotterdam Nesselande, een polikliniek in Krimpen aan den IJssel en sinds 2021 een polikliniek in Kralingen.

Het IJsselland Ziekenhuis biedt een breed aanbod aan medisch specialistische zorg.

Bouwen aan een gastvrije beleving

Maak kennis met onze diensten

GW_advies_consultant_icoon-2

Aan gastvrijheid en gastbeleving moet je werken. Wij leggen samen met jou de basis en laten je bedrijf groeien in gastvrijheid.

training

Onze incompany trainingen gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jouw team past. 

coaching

Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.

personeel

Onze mensen hebben de juiste kennis en vaardigheden. Maar wat hen echt onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.

Bouwen aan een gastvrije beleving

Maak kennis met onze diensten

GW_advies_consultant_icoon-2

Aan gastvrijheid en gastbeleving moet je werken. Wij leggen samen met jou de basis en laten je bedrijf groeien in gastvrijheid.

training

Onze trainingen gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jou past en boek meteen.

coaching

Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.

personeel

Onze mensen hebben de juiste kennis en vaardigheden. Maar wat hen echt onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.