Welkom in onze wereld van gastvrijheid

Hallo! Fijn dat je er bent. Hoe gaat het met je? Wij zijn Guestwise, specialist in verwelkomen. Iemand vriendelijk begroeten of gedag zeggen is vaak het eerste waar mensen dan aan denken. Maar in onze ogen betekent het veel meer. Verwelkomen start en stopt niet bij de entree. Het is een mindset, een cultuur, die in je zit. Iemand blij maken, een grote smile op het gezicht toveren. Yes!

GW_header_overons

Een 9+ ervaring

Dat is onze drive en daardoor maken wij het verschil. Van nature attent zijn en aandacht geven aan alles wat een gastvrije beleving volmaakt maakt. Wij zijn ons daar constant van bewust en hebben er ons specialisme van gemaakt. Verwachtingen overtreffen. Het onderste uit de kan. De ware gastvrijheid, vertaald naar een super belevenis, op elk moment, iedere dag weer. Make it extra.

De 9+. Daar staan en gaan we voor. En met minder nemen we geen genoegen. Simpelweg, omdat we niet anders kunnen. We vinden het gewoon prachtig als we gasten een WOW-moment kunnen bezorgen. De volle aandacht en heel persoonlijk. En dat lukt ons, elke keer weer.

Wij zijn Guestwise. We make it extra!

Het verschil maken voor jouw gasten en jouw organisatie

Ons doel

Wij willen een toonaangevend merk zijn dat gastvrije omgevingen creëert waar mensen zich verwacht, veilig en écht welkom voelen. Bijdragen aan hun (werk)geluk, positieve ervaringen creëren en daarmee uiteindelijk een betere kwaliteit van leven. Prachtig toch?

Bij ons hebben we allemaal een onweerstaanbare passie voor het ontmoeten en verwelkomen van mensen. Wij bekijken de wereld door hun ogen. Voor iedereen bij Guestwise is er niets mooier dan mensen te zien met een lach van oor tot oor. Zowel voor als achter de schermen werken wij hier vanuit verschillende rollen en met veel plezier elke dag hard aan. We zoeken altijd de balans op en bewaken die continu. Niet moeilijk over de top doen, maar nuchter en gegrond blijven.

We onderzoeken elke passende oplossing voor jouw vraag en situatie. We denken daarbij graag buiten de lijntjes, willen altijd verrassen en verwachtingen overtreffen. Als vanzelfsprekend voelen wij ons verantwoordelijk voor de ultieme beleving die mensen ervaren. Elke kans om het verschil te maken voor jouw gasten en jouw organisatie grijpen wij aan. Zo zijn wij.

B - rechthoekig - Content_580x326_02

Het Guestwise Canvas

Onze werkwijze

Ons denkproces begint altijd bij het Guestwise Canvas. Daarmee leggen we de basis voor elke strategie waarin gastbeleving, de human experience, centraal staat. Wij hebben het canvas zelf ontwikkeld als beleidsinstrument om onze eigen ideeën, kennis en ervaring optimaal in te zetten voor elke vraag die we krijgen. Of het nu gaat om de employee of de guest experience, het canvas leidt tot die 9+ ervaring die we gasten en klanten elke keer weer willen bieden.

De Gast is altijd het uitgangspunt van onze aanpak. Daarnaast vormen Drive (ambitie van de organisatie), de Mensen (uitvoerend team) en de Processen & systemen de middelen waarmee we sturen. Met onderzoek en advies, training, coaching en onze personeelsdiensten kunnen wij op elke vraag inspelen.

Het Guestwise Canvas geeft richting aan de strategie en helpt iedereen binnen de organisatie vanuit dezelfde mindset naar gedrag en processen te kijken en de vertaalslag te maken naar dagelijks gastvrij denken en doen. Wil jij ook onderscheidend en succesvol zijn in gastvrijheid? Het Guestwise Canvas is je eerste stap. Hoe? Vraag advies over de optimale gastbeleving voor jouw organisatie.

Guestwise Canvas

Neem contact op voor een afspraak en wij laten je precies wat je mogelijkheden allemaal zijn. En ga er maar vanuit die kleurrijk zijn!

Kleur geven aan beleving door een persoonlijke benadering

Belevingsconcept

Om er 100% zeker van te zijn dat wij precies doen waar gasten op zitten te wachten, hebben wij een kleurig belevingspalet ontwikkeld. Daarin staat elke kleur voor een specifieke gastbeleving. De ene gast is namelijk de andere niet. En de verwachtingen of behoeften verschillen per situatie. Een klassiek concert is nu eenmaal echt anders dan een dancefestival of een zakelijk congres. En dat geldt ook voor de verwachtingen en beleving van de gasten of bezoekers.

We laten graag zien hoe het belevingspalet precies werkt als we met elkaar afspreken.

Waar sta je nu? Wat is je groeipad naar de ultieme gastbeleving?

Test je eigen Gastvrijheidsindex!

Wat ervaren gasten als ze jou bezoeken of een vraag stellen? Hoe kijken je medewerkers naar hun eigen gastvrijheid, die van hun collega’s en van de hele organisatie? Voor de antwoorden op deze vragen hebben wij de handige GV-index bedacht. Die geeft een duidelijke indicatie van waar je nu staat en welk groeipad je kunt volgen om steeds gastvrijer te worden.

Wij nemen de gastbeleving als uitgangspunt en brengen alle aspecten van gastvrijheid in kaart. Daar rolt een score uit, bijvoorbeeld 30%, en dat is je basis om op voort te bouwen. Om met de diensten die wij bieden, ieders smile elke dag een beetje groter te maken. Want daar doen we het voor!

Bouwen aan een gastvrije beleving

Maak kennis met onze diensten

advies

Gastvrijheid en gastbeleving moet je aan werken, aan bouwen. Wij leggen de basis en laten je groeien als bedrijf.

training

Onze incompany trainingen Gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jou past en maak een afspraak.

coaching

Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.

personeel

Onze mensen zijn natuurlijk getraind en gemotiveerd. Maar wat hen echt onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.

Bouwen aan een gastvrije beleving

Maak kennis met onze diensten

advies

Gastvrijheid en gastbeleving moet je aan werken, aan bouwen. Wij leggen de basis en laten je groeien als bedrijf.

training

Onze trainingen Gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jou past en boek meteen.

coaching

Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.

personeel

Onze mensen zijn natuurlijk getraind en gemotiveerd. Maar wat hen echt onderscheidend maakt, is hun gevoel.