A - Trainingen-guest-experience-management-2-headervisual_1200x540

Masterclass Guest Experience Management

Doel training

Een belevingsgerichte strategie ontwikkelen

Een intensieve, 2-daagse training waarin je leert hoe je de beleving van gasten en medewerkers uitgangspunt van je organisatiebeleid maakt, beleid en strategie ontwikkelt en gastvrijheid verankert in de hele organisatie. Je ontdekt waarom een belevingsgerichte organisatie het verschil maakt en hoe je dat borgt in processen, systemen en gedrag.

Hoe belevingsgericht is jouw organisatie? Je onderzoekt die intern en brengt de situatie in beeld. Met Experience Management methodieken als Journey Mapping creëer je inzicht. Daarna ga je als team aan de slag met het Guestwise Canvas en ontwikkel je samen de roadmap naar een Guest Experience Management Strategie. Hiermee leg je de basis voor een verrassend belevingsconcept dat je helemaal uitwerkt en waarmee je jouw gasten en medewerkers echt verrast!

De masterclass Guest Experience Management in het kort

  • Beleid, strategie en uitvoering voor gast- en medewerkersbeleving
  • Toetsing van de huidige kennis van processen, systemen en gedrag
  • Gap-analyse en een verbeter- en actieplan uitwerken
  • Experience Management Strategie begrijpen en toepassen
  • Guest en Employee Journeys ontwikkelen
  • Strategie ontwikkelen met het Guestwise Canvas
Duur 2 dagen met een tussenliggende periode van 6 weken
Deelnemers max. 10
Huiswerk voorbereidingsopdracht voor beide dagen
Locatie In overleg bij de klant, Guestwise of elders
Kosten Voorstel op maat na overleg

Incompany
Deze training geven we alleen als incompany training en stemmen we volledig met je af op de specifieke klantsituatie en wensen. Na goed overleg ontvang je van ons een voorstel op maat.

Interesse in de masterclass Guest Experience Management?

Neem contact op en maak je organisatie gastvrij als nooit tevoren.

  • Praktijkgericht
  • Direct toepasbaar
  • Van trainers uit het vak

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.

Dave van Dijke
Quincy Mahangi
C - Content Annelies vierkant

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave van Dijke

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy Mahangi

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

C - Content Annelies vierkant

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.