Workshop Met gastvrijheid agressie voorkomen - Guestwise
A - Rotterdam_Pride_teamlid-1 - headervisual

Workshop Met gastvrijheid agressie voorkomen

Doel workshop

Situaties herkennen, voorkomen of oplossen

Gespannen situaties vroegtijdig herkennen, agressie voorkomen of in alle rust oplossen. Dat leer je in deze workshop. Op je werk vervul je een operationele rol waarin je direct contacten met klanten en gasten hebt. Wat zijn dan de signalen van dreigende incidenten? Hoe leef jij je in in de emotionele omstandigheden van je gast en zorg je voor een passende benadering?

De workshop maakt je bewust van de impact van je eigen houding en gedrag. Je oefent hoe je je inleeft in anderen, anticipeert op agressief gedrag en wanneer je welke grenzen stelt als de situatie toch uit de hand loopt. Met de gastvrije skills die je leert, treed jij dreigende situaties met vertrouwen tegemoet.

Voor iedereen die de kalmte wil bewaren, wanneer agressie dreigt.

De Workshop Met gastvrijheid agressie voorkomen in het kort

  • Basisprincipes van gastvrijheid begrijpen en toepassen
  • Typen gasten herkennen en hun emotionele context kaderen
  • De guest journey van een gast beschrijven
  • Signalen herkennen en vertalen naar eigen gedrag
  • Een emotionele klik maken in beladen situaties
  • De impact van je eigen houding en gedrag ervaren
  • Grenzen stellen in verschillende situaties

Incompany
Deze training geven we alleen als incompany training en stemmen we volledig met je af op de specifieke klantsituatie en wensen. Na goed overleg ontvang je van ons een voorstel op maat.

Duur 1 dagdeel
Deelnemers Max. 10
Locatie In overleg bij de klant, Guestwise of elders
Kosten Voorstel op maat na overleg

Interesse in de workshop Met gastvrijheid agressie voorkomen?

Neem contact op en maak je organisatie gastvrij als nooit tevoren.

  • Praktijkgericht
  • Direct toepasbaar
  • Van trainers uit het vak

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.

Dave van Dijke
Quincy Mahangi
C - Content Annelies vierkant

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave van Dijke

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy Mahangi

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

C - Content Annelies vierkant

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.