Training Gastvrij Leiderschap

Training Gastvrij Leiderschap

Doel training

Verwachtingen overtreffen

In deze Incompany training leer je de wensen en behoeften van jouw team te onderzoeken en hoe je gast- en klantverwachtingen overtreft. Je ontwikkelt inzicht in servant leiderschap en alles wat binnen dat kader hoort. Inspireren, motiveren en aanvuren in plaats van aansturen. Wat is jouw stijl? Als deelnemer aan deze training doe je inspiratie, nieuwe inzichten en vooral een hoop positieve energie op! Geen 'enge' rollenspellen, maar actief van en met elkaar leren van klantcases uit eigen praktijksituaties. Je krijgt inzicht in je eigen leiderschapsstijl en leert dat gastvrijheidsprincipes je helpen om je medewerkers te laten schitteren.

Gastvrijheid is een feestje en dat is deze training ook.

De training Gastvrij Leiderschap in het kort

  • Wie is je medewerker? Basiskenmerken, behoeften en verwachtingen
  • Employee Journeys in beeld brengen
  • Verwachtingen overtreffen. Hoe doet je dat?
  • Richting geven aan mindset en gastvrije visie, missie en strategie
  • Je medewerkers de beste versie van zichzelf laten worden
  • Situationeel coachende leiderschapsvaardigheden en stijl ontwikkelen
  • Aanvuren, niet aansturen. De kracht van voorbeeldgedrag
Duur 1 dag
Deelnemers max. 10
Locatie In overleg bij de klant, Guestwise of elders
Kosten Voorstel op maat na overleg

Incompany
Deze training geven we alleen als incompany training en stemmen we volledig met je af op de specifieke klantsituatie en wensen. Na goed overleg ontvang je van ons een voorstel op maat.

Interesse in de training Gastvrij Leiderschap?

Neem contact op en maak je organisatie gastvrij als nooit tevoren.

  • Praktijkgericht
  • Direct toepasbaar
  • Van trainers uit het vak

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.

Dave van Dijke
Quincy Mahangi
C - Content Annelies vierkant

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave van Dijke

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy Mahangi

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

C - Content Annelies vierkant

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.