Training Van Hospitality naar Guest Experience - Guestwise
A - Trainingen-van-hospitality-naar-guest-experience-1-headervisual_1200x540

Training Van Hospitality naar Guest Experience

Doel training

Professionaliseren in gastvrijheid

Deze training maakt van hospitality professionals experts in gastbeleving. Je leert je te verdiepen in de verwachtingen en drijfveren van klanten en gasten. Vervolgens kun je deze zichtbaar vertalen naar processen en gedrag. Met Guest Journey’s breng je de belevingswereld van gasten in beeld. Na de training weet je dan exact hoe je elke gastbeleving positief kunt beïnvloeden en hoe je verwachtingen écht overtreft.

Je draagt uit waar de organisatie voor gaat en staat. De gastvrije mindset van de organisatie (visie, kernwaarden, cultuur) zie je straks terug in jouw dagelijkse werk. Je herkent gedragsstijlen van jezelf en van anderen en leert hoe je daar gastvrij mee om gaat. Een dynamische, leuke en leerzame training waarbij de deelnemers kennis en vaardigheden komen halen en brengen. Jouw eigen journey naar ultieme gastvrijheid.

De training Van Hospitality naar Guest Experience in het kort

  • Inzicht ontwikkelen in de belevingswereld van de gast
  • De guest journey ontdekken en in beeld brengen
  • Momenten waarop jij in de guest journey het verschil kan maken
  • Gedragsstijlen van jezelf en anderen herkennen en daar gastvrij mee omgaan
  • De gastvrije mindset van de organisatie vertalen naar je dagelijkse werk
  • Tips & trics voor positieve beïnvloeding van gastbeleving
Duur 1 dag
Deelnemers max. 10
Locatie In overleg bij de klant, Guestwise of elders
Kosten Voorstel op maat na overleg

Incompany
Deze training geven we alleen als incompany training en stemmen we volledig met je af op de specifieke klantsituatie en wensen. Na goed overleg ontvang je van ons een voorstel op maat.

Interesse in de training Van Hospitality naar Guest Experience?

Neem contact op en maak je organisatie gastvrij als nooit tevoren.

  • Praktijkgericht
  • Direct toepasbaar
  • Van trainers uit het vak

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.

Dave van Dijke
Quincy Mahangi
C - Content Annelies vierkant

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave van Dijke

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy Mahangi

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

C - Content Annelies vierkant

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.