Workshop eerste stappen in gastvrijheid - Guestwise
A - Trainingen-eerste-stappen-in-hospitality-1-headervisual_1200x540

Workshop Eerste stappen in hospitality

Doel workshop

Basiskennis in theorie en praktijk

De workshop is bedoeld voor mensen die geen of beperkt ervaring hebben met gastvrijheid in een professionele omgeving, maar wel willen weten hoe gastvrijheid in de basis werkt. In je werk vervul je een operationele rol en daarin kom je vaak in direct contact met gasten of klanten. Daarom volg je deze workshop, waarin je kennismaakt met de basisprincipes van gastvrijheid en je professionele gastvrije vaardigheden en gedrag onder de knie krijgt.

Je leert je inleven in de verwachtingen van gasten en hoe je hun behoeften herkent. Daarnaast oefen je het gedrag dat hierop aansluit, welke kwaliteiten je hiervoor inzet, en hoe je die afstemt op de gastvrije cultuur van jouw organisatie. We sluiten de workshop af met een serie handige do’s en don’ts in gastvrij gedrag.

Voor starters in gastvrijheid, die absoluut professional willen worden.

De workshop Eerste stappen in hospitality in het kort

  • Invulling geven aan het begrip gastvrijheid
  • Kwaliteiten die hier bij horen
  • De gastvrije mindset van de organisatie herkennen
  • Typen gasten/klanten herkennen. Wat zijn de overeenkomsten en verschillen?
  • De guest journey van een gast of klant beschrijven
  • Do’s en don’ts in gastvrijheid

Incompany
Deze training geven we alleen als incompany training en stemmen we volledig met je af op de specifieke klantsituatie en wensen. Na goed overleg ontvang je van ons een voorstel op maat.

Duur 1 dagdeel
Deelnemers max. 10
Locatie In overleg bij de klant, Guestwise of elders
Kosten Voorstel op maat na overleg

Interesse in de workshop Eerste stappen in hospitality?

Neem contact op en maak je organisatie gastvrij als nooit tevoren.

  • Praktijkgericht
  • Direct toepasbaar
  • Van trainers uit het vak

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.

Dave van Dijke
Quincy Mahangi
C - Content Annelies vierkant

Beter worden in gastvrijheid

Dit zijn onze trainers

Dave van Dijke

Dave

Dave van Dijke leert je de basisprincipes van gastvrijheid en hoe je ze praktisch toepast.

Quincy Mahangi

Quincy

Quincy Mahangi is specialist in verwelkomen en creatief denker. Hij laat je zelf ontdekken hoe je elke dag een beetje meer gastvrijheid in jouw organisatie krijgt.

C - Content Annelies vierkant

Annelies

Annelies Raaijmaakers-Bredius neemt je mee in de wereld van guest journeys en laat je je eigen kwaliteiten ontdekken en ontwikkelen.