Speel GuestQuest!
Speel met je hele team dit bordspel en word je bewust van alles wat met blije klanten en enthousiaste collega’s
te maken heeft.
Vind de verrassende route op weg naar een gastvrije organisatiecultuur, waar empathie en verbinding leidend zijn én waar collegialiteit, klant- en medewerkersbeleving
(CX en EX) samenkomen.


Op weg naar een gastvrije cultuur die draait om mensen
Zo'n mensgerichte cultuur, waar enthousiasme een norm is en medewerkers, klanten, leveranciers en de buurman zich welkom en waardevol voelen.
Ontdek samen met je collega's waar je staat en hoe je op een leuke interactieve manier verder komt. Dé weg naar groei en resultaat!
Wat levert het op?
Plezier, inzicht en actie. Uiteraard is er een trofee voor de winnaars.
Samen kom je tijdens het spelen tot het inzicht:
- waar jullie nu staan op het pad naar die gastvrije cultuur
- hoe jullie een gezamenlijke mindset ontwikkelen
- dat dit een samenspel is tussen werkvloer en directie
- hoe jullie dat met elkaar concreet maken
- hoe je de regie kan nemen
- hoe je handen en voeten geeft aan mensgerichtheid en gastvrijheid
“Al doende leert men”, is de kracht van het spel, zelf opgedane inzichten beklijven nu eenmaal beter dan aangereikte kennis.
Samen zorgen jullie gegarandeerd voor direct effect en impact.
“Cultuur zit tussen mensen, het gaat over hoe je dingen doet, over geschreven en ongeschreven regels. Het gaat over wat je uitstraalt maar ook over die ogenschijnlijk magische verbindingen, die zich grotendeels afspelen onder de oppervlakte”
Dr. Danielle Braun
Antroploloog
Het juiste moment om GuestQuest™ te spelen
Samen een spel doen is altijd leuk. GuestQuest™ zet je variërend in, van een vrolijke activerende onderbreking tijdens een teamdag tot een leuk maar doelgericht leer-of vergadermoment.
Je kunt kiezen uit 3 varianten, die zich onderscheiden qua organisatie specifiek maatwerk.
Speel GuestQuest
Speel met je hele team dit bordspel en word je bewust van alles wat met blije klanten en enthousiaste collega’s te maken heeft.
Voor wie is het?
Denkers en doeners
Cultuur is van iedereen, daarom is GuestQuest er voor iedereen, van het directieteam tot de doeners.
Wat doet het?
Triggert enthousiasme en actie
- Samen zoek en vind je antwoorden, kom je tot overeenstemming, creëer je nieuwe oplossingen om gastvrijheid, klant- én medewerkergerichtheid echt tot leven te brengen.
- Het daagt uit om uit je comfortzone te stappen en ter plekke nieuwe dingen te bedenken en te doen.
- Het houdt spiegels voor, die je blik verruimen.
- Triggert enthousiasme en actie, wat zich vertaalt in betrokkenheid, loyaliteit en ambassadeurschap.
GuestQuest is ontwikkeld in co-creatie met:
Frederieke Willemstein-van Rooyen, specialist in Ludodidactiek,
docent Hogeschool Rotterdam
Quincy Mahangi, specialist in merk- en gastbeleving, co-owner Guestwise
Annelies Raaijmaakers-Bredius, specialist in Experience Management (CX|EX), owner Add attention
Meer weten?
Bel ons of vul het contactformulier in:
Annelies +31 65 36 11 394
Quincy +31 61 52 59 740