Klantcase Gastvrijheid De Ddoelen

Klantcase

Gastvrijheid de Doelen

Edwin Steketee is Hospitality manager van de Doelen en werkt al 6 jaar samen met Guestwise. Waarom is hij zo te spreken over de samenwerking met Guestwise? “Waar zij heel goed in zijn is de manier waarop ze meedenken om de juiste mensen te vinden voor de evenementen. Dat laatste is heel belangrijk, omdat we bij de Doelen zeer gevarieerde evenementen faciliteren die per keer een heel verschillende invulling van mensen nodig kunnen hebben. Een zakelijk congres vraagt een andere benadering dan een muziekfestival. Zij begrijpen dat als geen ander en zorgen voor de juiste mensen bij ieder event."

Mensen die goed bij het type evenement passen

"Ook gaat het vaak om verschillende rollen die specifieke vaardigheden vragen. Denk aan gastheren en gastvrouwen bij de ingang voor kaartcontrole die mensen welkom heten. Beveiligers die kunnen helpen als er iets aan de hand is. Of een coördinator die de weg weet in het pand, die deuren kan openen en afsluiten. Guestwise maakt een inschatting van het benodigde profiel en zoekt dan mensen die goed bij het type evenement passen. En dat doen ze perfect. Daarnaast speelt persoonlijk vertrouwen natuurlijk ook een grote rol. In 6 jaar hebben we wat dat betreft een uitstekende band opgebouwd.

Een mooi voorbeeld is een Palestijns congres dat hier enkele jaren geleden plaatsvond. Guestwise heeft ons toen enorm goed geholpen om 4500 bezoekers op vriendelijke wijze te fouilleren. Ze begrepen wat we nodig hadden en regelden de juiste mensen.  

Een ander voorbeeld van hoe Guestwise werkt, vind ik hun inzet bij de jaarlijkse betondag. Duizenden bezoekers uit de betonbranche uit binnen- en buitenland komen naar deze dag en dat vraagt om een groot aantal mensen in verschillende rollen om alles in goede banen te leiden. Guestwise levert hiervoor dan de juiste mensen, maar ook de directie zelf is aanwezig. Ze laten daarmee zien hoe betrokken ze zijn."

Ze begrepen wat we nodig hadden en regelden de juiste mensen.”

Edwin Steketee, Hospitality manager de Doelen

Edwin steketee

Edwin Steketee

Gastvrijheid maakt het verschil

"Gastvrijheid vind ik heel belangrijk. Het gaat erom dat mensen zich op hun gemak voelen en met een veilig, plezierig gevoel een concert of evenement bijwonen. Guestwise zorgt dat ze de tijd nemen voor onze gasten. Dat levert ze regelmatig een complimentje op. Soms vragen mijn collega’s al vooraf of er wel mensen van Guestwise aanwezig zijn. Dat geeft vertrouwen."

'Vraag naar Guestwise'

"Ik ben blij met Guestwise. Ze zijn informeel, betrouwbaar en flexibel. Dat maakt dat we goed kunnen samenwerken. Ik heb Guestwise dan ook regelmatig aangeraden aan anderen. ‘Bel Guestwise’, zeg ik dan, ‘zij begrijpen wat gastvrijheid is en wat jouw evenement nodig heeft.’ Ik heb daar altijd alleen maar goede berichten over terug gekregen.” 

B_Klantcase-de-doelen-2_content_rechthoekig_580x326

Wil jij ook zo gastvrij als de Doelen worden? Neem contact op.

Vul je gegevens in:

Klantcase Gastvrijheid De Ddoelen

Over

de Doelen

de Doelen is een evenementenlocatie in het centrum van Rotterdam. De kernactiviteiten van de Doelen zijn het presenteren van live muziek en het faciliteren van ontmoetingen.  

Bouwen aan een gastvrije beleving

Maak kennis met onze diensten

GW_advies_consultant_icoon-2

Aan gastvrijheid en gastbeleving moet je werken. Wij leggen samen met jou de basis en laten je bedrijf groeien in gastvrijheid.

training

Onze incompany trainingen gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jouw team past. 

coaching

Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.

personeel

Onze mensen hebben de juiste kennis en vaardigheden. Maar wat hen echt onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.

Bouwen aan een gastvrije beleving

Maak kennis met onze diensten

GW_advies_consultant_icoon-2

Aan gastvrijheid en gastbeleving moet je werken. Wij leggen samen met jou de basis en laten je bedrijf groeien in gastvrijheid.

training

Onze trainingen gastvrijheid hebben direct effect. Kijk welke training het beste bij jou past en boek meteen.

coaching

Laat je organisatie, managers of teams coachen op gastvrijheid en wordt elke dag een beetje beter.

personeel

Onze mensen hebben de juiste kennis en vaardigheden. Maar wat hen echt onderscheidt, is hun 'gastvrije' mindset.